بلاگ

برج خنک کننده خانگی ، بهترین قیمت انواع برج خنک کننده

برج خنک کننده خانگی

برج خنک کننده خانگی: اگر فکر می کنید، برج خنک کننده تنها در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا در اشتباه هستید. چرا که کنترل دما سیالات و مایعات تنها در صنعت مهم نیست؛ بلکه در برخی از دستگاه های خانگی نیز بسیار مهم می باشد. کارایی این برج ها مشابه نوع صنعتی است.

اندازه و سایز این برج ها، بسیار از برج های غول پیکری که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ کوچک تر است. اگر مایلید، با کاربرد این برج ها بیشتر آشنا شوید و عمر مصرف بسیاری از دستگاه هایتان را افزایش دهید و همین طور از شر هزینه های اضافی خلاص شوید؛ این مقاله را از دست ندهید.
کاربرد برج خنک کننده خانگی
با گذشت زمان و افزایش جمعیت افراد به دلیل این که بتوانند در کنار هم دیگر زندگی کنند؛ به قطع درختان و جایگزین کردن آن ها با ساختمان های آسمان خراش پرداختند. روز به روز درختان زیادی جای خود را به سازه های مختلف دادند. قطع درختان سبب گرم شدن زمین شد. به همین خاطر افراد نیاز به دستگاه های خانگی مختلفی شدند؛ تا بتوانند این گرما را کمی پایین بیاورند. یکی از دستگاه های خانگی، چیلر بود.

چیلر ها، یک نوع دستگاه تهویه ی هوا هستند، که امروزه در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. برای بالا بردن کارایی چیلر ها شما مجبورید از یک دستگاه خنک کننده خانگی استفاده کنید. این مدل موجب شده چیلر ها بازدهی شان بالا برود و در نتیجه عمر مصرف شان نیز افزایش یابد. به همین دلیل دیگر شما مجبور به خرید چندین چیلر در یک بازه ی زمانی کوتاه نیستید.

انواع برج خنک کننده خانگی
برج خنک کننده برای مصارف خانگی امروزه در انواع مختلفی در بازار موجود است.این برج از نظر ظاهر، عملکرد، سایز، اندازه، جنس و… به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. از نظر شکل شبه برج خنک کننده مربعی و برج خنک کننده استوانه ای تقسیم بندی می شود. از بین این دو برج، نوع مربعی شکل پر مصرف تر است.

چرا که رسوب پذیری آن کم تر است و هم این که سرویس و تعمیرات برج خنک کننده آن نیز آسان تر از برج خنک کننده استوانه ای می باشد. از نظر عملکرد نیز به برج خنک کننده مداربسته، مدار باز و هیبریدی تقسیم بندی می شوند. از بین این سه نوع، برجی که دارای مدار بسته است؛ مناسب تر می باشد.
مزایا کولینگ تاور خانگی
کسب اطلاعات در مورد مزایای این خنک کننده باعث شده شما متناسب با کارایی ای که از برج انتظار دارید؛ به خرید آن اقدام کنید.

مزایای برج خنک کننده برای مصارف خانگی:

 

افزایش کارایی برخی از دستگاه های خانگی مانند چیلر ها

صرفه جویی در منابع آب

مونتاژ آسان و سریع

مقاوم در برابر عوامل محیطی

مقاوم در برابر اشعه نور خورشید

کم حجم بودن و اشتغال جای کم

و…

جنس کولینگ تاور برای منزل
انواع کولینگ تاور خانگی به وسیله ی متریال های مختلفی تولید شده است. متفاوت بودن جنس برج های خنک کننده موجب شده کارایی و راندمان برج ها نیز با هم دیگر متفاوت باشد. در ساخت برج خنک کننده از متریال هایی هم چون چوب، بتن، گالوانیزه و فایبرگلاس استفاده شده است. هر چه این مواد اولیه دارای مرغوبیت بالا تری باشد؛ برای تولید برج خنک کننده خانگی مناسب تر است.

چرا که مرغوبیت بالای مواد اولیه در ویژگی و مشخصات کولینگ تاور خانگی تاثیر بالایی دارد. به همین خاطر برج های خنک کننده خانگی اصل در بازار مشتریان بیشتری را به سوی کیفیت خود جلب می کنند.
راهنمای خرید برج خنک کننده خانگی
شما در هنگام خرید برج خنک کننده باید در مورد این محصول اطلاعات بسیاری کسب کنید؛ تا بتوانید به خرید محصولی با کیفیت که از کارایی بالایی بهره مند است بپردازید. اطلاعاتی که در زمینه ی برج خنک کننده به دست می آورید مانند یک راهنما در خرید عمل می کند و موجب می شود؛ نه تنها محصولی با کیفیت خریداری کنید. بلکه فروشندگان معتبر را نیز بشناسید.

یکی از معیار های راهنما، که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید، مشخصات فنی آن. مشخصات فنی برج خنک کننده شامل ولتاژ، گنجایش، نوع عملکرد و… می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *