بلاگ

خرید برج خنک کننده، بهترین قیمت خرید انواع کولینگ تاور با گارانتی

خرید برج خنک کننده

خرید برج خنک کننده ،شاید خیلی از شما نام برج خنک کننده را شنیده باشید اما اطلاعات دقیقی در مورد قیمت آن نداشته باشید. خوشبختانه به جای درستی مراجعه کرده اید. در این مقاله قصد داریم در مورد کولینگ تاور اطلاعات خوبی را در مورد قیمت و انواع ان در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.
قیمت خرید برج خنک کننده چگونه تعیین می شود؟
کولینگ تاور ها مصارف زیادی در صنعت دارند. تعیین قیمت خرید برج خنک کننده نیازمند در نظر گرفتن پارامترهای بسیار مهمی است که در ادامه این پارامتر ها را به شما معرفی می کنیم که برای خرید کولینگ تاور حتما باید آنها را مد نظر داشته باشید:

کیفیت پکینگ
جنس بدنه
کیفیت الکتروموتور
گرد بودن یا مکعبی بودن دستگاه
قالبی بودن یا نبودن پنل های مورد استفاده در تولید بدنه برج های فایبر گلاس
ظرفیت برج
جنس قطره گیرها
جنس چکه گیر ها
فولادی بودن اسپرینکلر ها
مونتاژ یا دمونتاژ بودن کولینگ تاور (البته این مورد بستگی به قالب  های تولیدکننده و سایزشان و همچنین ظرفیت دستگاه دارد)
وجود مواد اولیه برای ساخت برج خنک کننده
تعداد نیروی لازم برای تولید برج خنک کننده
مدت زمان مورد نیاز برای تولید برج خنک کننده

 

 

نکته: سه مورد آخری که در این قسمت به شما معرفی کردیم؛ تاثیر بسیار مهمی در تعیین قیمت خرید کولینگ تاور دارد که هرگز نباید از آنها غافل شوید و زمانی که می خواهید کولینگ تاوری را خریداری کنید، حتما وضعیت این سه مورد را مشخص کنید و بعد از قیمت آگاه شوید.
قیمت خرید برج خنک کننده 100 تن تبرید با بدنه فایبرگلاس
قیمت خرید برج خنک کننده با توجه به مواد و متریالی که در ساخت آن استفاده شده است، معمولاً طیف قیمتی بین ۵۵ تا ۶۵ میلیون ریال را دارد؛ یعنی شما می توانید با بودجه حدود ۱۰ میلیون تومان یک برج خنک کننده فایبرگلاس ۱۰۰ تن تبرید را خریداری کنید. البته که این طیف قیمتی به خاطر این است که ضخامت بدنه فایبرگلاس، پکینگ مدیا و نوع الکتروموتور مصرفی در انواع مختلفی متفاوت است که همگی در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند.
قیمت کولینگ تاور 150 تن تبرید
قیمت خرید برج خنک کننده به خاطر اینکه متقاضیِ زیادی دارد، معمولاً زودتر از بقیه انواع کولینگ تاور ها تغییر می کند. علت هم این است که اکثر چیلر ها این ظرفیت طراحی می شوند و تقاضا و عرضه آن بیشتر است.

همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم، قیمت برج خنک کننده ۱۵۰ تن تبرید بستگی به عوامل مختلفی از جمله مکعبی، مخروطی یا گرد بودن آن و همچنین  موادی دارد که در تولید آن استفاده شده است. ضخامت بدنه فایبرگلاس هم می تواند قیمت را تغییر دهد؛ اما به هر حال رنج قیمت آن از ۷۰ میلیون تا ۲۲۰ میلیون ریال است؛ یعنی اگر بخواهید برج خنک کننده ۱۵۰ تن تبرید متوسط خریداری کنید، باید حدوداً چیزی به اندازه ۱۵ میلیون تومان کنار بگذارید.
قیمت برج خنک کننده  200 تن تبرید
برای خریدِ این برج خنک کننده هم تقاضای زیادی در بازار وجود دارد و روزانه به تعداد مشتریانش اضافه می شود.  به خاطر همین سریعاً باید ظرفیت آن را محاسبه کرد و به بازار فرستاد. هر چقدر که ظرفیت و ایمنی دستگاه بالاتر باشد،؛ قطعاً قیمت آن افزایش پیدا می کند اما می  توان گفت که به صورت حدودی قیمت آن بالای ۱۰ میلیون تومان است.
قیمت خرید برج خنک کننده 300 تن تبرید
همه چیز بستگی به این دارد که دستگاه مکعبی یا مخروطی شکل بوده و اینکه نوع برخورد جریان هوا با قطره های آب داخل این برج چگونه است. قیمت آن نیز از ۸۵ میلیون ریال تا ۱۲۰ میلیون ریال در نوسان است. وزن فایبرگلاس موجود در آن که ضخامت بدنه را هم نشان می  دهد، در تعیین قیمت بی تاثیر نیست. از طرفی نوع الکتروموتور را هم در نظر می  گیرند که اگر همراه با ضد بخار باشد، قطعاً به قیمت آن اضافه خواهد شد.
کلام آخر
بسیاری از افرادی که به دنبال خرید برج خنک کننده هستند و می خواهند از قیمت آن آگاهی پیدا کنند، سردرگم می  شوند و نمی  توانند این کار را راحت تر انجام برسانند. خوشبختانه سایت رسام سرما این امکانات را در اختیار شما قرار داده که بتوانید به صورت اینترنتی ویژگی  های محصولی را که می خواهید مشخص کنید و بعد خریدتان را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *