بلاگ

خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی

خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی

خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی برج خنک کننده یکی از مهمترین لوازمی است که در صنعت وجود دارد و ما می توانیم از آن ها بیشترین بهره را بگیریم، زیرا عاملی برای جلوگیری کننده از خراب شدن دستگاه های مهم در کارخانجات محسوب می شود. در این مقاله تصمیم گرفته راجع به موضوع مهمی به نام خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی با شما صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

برج خنک کننده صنعتی چیست؟
بهتر است قبل از اینکه به سراغ خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی برویم، اول تعریف دقیقی از آن داشته باشیم. در واقع برج خنک کننده صنعتی یک نوع کولینگ تاور  محسوب می  شود که سیستم  های در حال کار و دستگاه  ها را خنک می  کند و باعث می  شود دمای قطعات که اصطکاک و کار زیاد انجام داده اند و داغ شده اند، خنک شوند. علاوه بر آن؛ آب را خنک می  کند که باعث کاهش مصرف آب خواهد شد. این برج ها در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند و می  توانند باعث خنک کردن سیالات و مایعات داغ صنعتی هم بشوند و در نتیجه وجود آنها خیلی به صرفه و اقتصادی است.
چند نوع برج خنک کننده صنعتی داریم؟
اگر بخواهید خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی را انجام دهید، اول باید با انواع آن آشنا باشید. مدل های مختلفی برای برج خنک کننده صنعتی وجود دارد؛ اما سه مورد از مهمترین آنها شامل مدار باز، مدار بسته و برج  های هایپربولیک است که جزء انواع پرکاربرد محسوب می شوند، ویژگی های منحصر به فردی دارند و هرکدام در چند قطعه به کار برده شده؛ با یکدیگر متفاوت هستند.

در برج خنک کننده چه قطعاتی وجود دارد؟
اگر بخواهید خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی را انجام دهید، اول باید با مهم ترین قطعات آن آشنا شوید که شامل موارد زیر هستند:
قطره گیر یا المیناتور
این قطعه بسیار مهم است و از پرتاب قطره های آب به طرف پروانه مکنده خودداری می کند. از استهلاک دستگاه و از هم گسیختگی آن نیز جلوگیری می  کند؛ همچنین کار دستگاه را بهبود می بخشد.
پکینگ یا سطوح تبادل حرارت
پکینگ ها در برج خنک کننده استفاده می شوند و شاید مهمترین بخش ایجاد سطح تبادل گرما باشند و مانع از رسوب و گرفتگی خواهند شد.

 
اسپری آب
نازل های پاشش آب یا اسپری آب که به آنها افشانک برج خنک کننده گفته می  شود، یکی از مهمترین قطعات است که در خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی باید آن ها را بشناسید که مانع از رسوب و گرفتگی شدید در برج خنک کننده می شوند و در نتیجه جریان آب به راحتی در آن حرکت می کند.
پروانه یا فن
فن یا پروانه هوادهی همان مرکز هوا برای ایجاد جریان مکش در برج خنک کننده صنعتی است و شاید مهم ترین بخش محسوب شود که چرخش دائم حول یک محور ثابت دارد و وجود آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.
قطعات مربوط به بدنه
در خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی؛ باید بدنه را هم در نظر بگیرید. قطعات بدنه فایبرگلاس اگر درست انتخاب شوند و کیفیت بالایی داشته باشند، در افزایش طول عمر برج خنک کننده تاثیر بسیار زیادی دارند، زیرا ضخامت و اندازه های متفاوتی که از آنها درست می شود، می تواند در نوع عملکردشان تاثیر گذار باشد.
خرید قطعات برج خنک کننده صنعتی را از کجا انجام دهیم؟
اکنون که به مهمترین سوال رسیدیم، باید پاسخ دقیقی برای این موضوع داشته باشیم. اگر به دنبال خرید قطعات و به طور کل لوازم جانبی کولینگ تاور هستید، توصیه ما این است که حتماً به سایت رسام سرما مراجعه کنید. این سایت مدت زمان طولانی است که در ارائه برج های خنک کننده فعالیت می  کند و بهترین خرید و قیمت را در اختیار شما قرار می دهد . از آخرین فناوری ها روی قطعات دستگاه استفاده می کنند که بعضی از آنها کالاهای وارداتی و بعضی دیگر کالاهای داخلی و ساخت کشور هستند؛ اما به هر حال می توانید متناسب با بودجه خود؛ با بالاترین کیفیت ها آشنا شوید.

کلام آخر
حال که متوجه شدید خرید قطعات را چگونه انجام دهید؛ بهتر است که در این موضوع درنگ نکنید، زیرا رسام سرما می تواند یک منبع قابل اعتماد باشد و محصولاتش را به گونه ای به شما ارائه دهد که از خریدتان احساس پشیمانی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *