بلاگ

تعمیرات کولینگ تاور ، فروش قطعات، تعمیر و نگهداری برج خنک کننده

تعمیرات کولینگ تاور

برج های خنک کننده با وجود پیشرفتگی و پیچیدگی زیادی که دارند، همواره در معرض آسیب های مختلفی هستند. این برج ها برای کار کردن به حجم عظیمی از آب ها احتیاج دارند، متاسفانه تماس بسیار با آب همیشه سبب بروز آسیب به آن ها شده است. ابزار مختلف جهت تعمیرات کولینگ تاور یکی از لازمه های فرایند بازسازی است.  چرا که قطعات فلزی دچار اکسایش شده و آرام آرام خورده می شوند.

قطعات فایبر گلاس نیز در اثر رسوب املاح آب به نوع دیگری خراب و غیر قابل استفاده می شوند. آب با وجود سازندگی که دارد، قدرت تخریب آن بسیار بالا بوده و قادر به ایجاد خسارات جبران ناپذیری است. تمامی اجزا برج خنک کننده درگیر چنین صدماتی هستند. فن های مختلفی درون کولینگ تاور وجود دارد که ممکن است پس از به وجود آمدن رسوبات مختلف و جرم های متعدد در کنار پره ها به خوبی عمل نکنند.

حتی فن های فلزی به خاطر اکسایش قسمت های مختلفی را از دست داده اند که احتیاج به مرمت و تعویض دارد. پکینگ های موجود در برج خنک کننده نیز دست خوش تغییرات نامطلوبی شده که باید حتما به آن رسیدگی شود. حوضچه ها به دلیل موقعیت خود و مکانی برای تجمع آب، به یک استخر پر از لجن و گل و لای تبدیل شده اند، به حدی که گیاهان سبز تمام درز های آن را فرا گرفته است و باید کاملا پاکسازی شود.

املاح آب ممکن است راه ورودی قطره گیر برج خنک کننده را مسدود کند و به هیچ عنوان امکان ورد و خروج آب در آن وجود نداشته باشد. آسیب هایی که به کولینگ تاور وارد می شود، ممکن است به صورت تکی در یک یا چند قطعه و اجزا ایجاد شود  و یا ممکن است مجموعه ای از آسیب ها باشد.

مرمت و بازسازی و تعمیر کولینک تاور 
با وجود تخریب و آسیب های مختلف، امکان تعمیرات برج خنک کننده یک نکته ی مثبت است. تمامی اجزای بکار رفته در برج خنک کننده پتانسیل این را دارمد که پس از تعمیر کولینگ تاور نیز به خوبی و مانند روز اول کار کنند، حتی اگر  تعمیرات کولینگ تاور برای بار چندم روی بدهد. برای احیای برج خنک کننده احتیاج به ابزار های مختلف، افراد ماهر و زمان کافی است. قطعا تعمیرات کولینگ تاور، این برج های پر ابهت و غول پیکر، در مدت زمان کمی میسرنخواهد بود.

البته اگر برج ها  اندازه ی کمتری داشته باشند، تعمیرات کولینگ تاور زودتر محقق می شود. بدون ابزار مناسب و استاندارد تعمیرات کولینگ تاور ممکن نیست.

زمانی ابزار به کار می آیند که در جای مناسب و برای وسیله ای مناسب مورد استفاده قرار گیرند. به همین خاطر وجود افراد ماهر و چیره دست امری بسیار واجب بوده و از شرایط قبلی  مهم تر است. هر چه که تعمیرکار توانایی تشخیص عیب آن بالا تر باشد، از راه حل مناسب و موثر و بهتری  را برای تعمیرات کولینگ تاور استفاده خواهد کرد. پس به دنبال فردی ماهر، چیره دست و با سرعت عمل بالا باشید.
نحوه دسترسی به تعمیر کار برای تعمیرات کولینگ تاور
یک خبر خوش برای شرکت های صنعتی که به دنبال تعمیر کاری حرفه ای جهت تعمیرات این برج ها هستند. تیم ما با بهره گیری از چندین تعمیر کار متعهد، کاربلد و آگاه این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی و با صرف هزینه ای کاملا مناسب، تعمیرات کولینگ تاور به درستی و بدون هیچ خللی محقق شود. نحوه ی تعمیرات کولینگ تاور توسط تیم ما بسیار دقیق و منظم انجام می شود. کار ها را تقسیم کرده و هر فرد را که دارای تخصص لارم است به یک بخش انتصاب می دهیم.

به عنوان مثال فردی که قادر است پکینگ برج خنک کننده را در زمان مشخص به بهترین شکل ممکن تعمیر کند را به پخش پکینگ انتقال داده و از ایشان برای بارسازی حوضچه استفاده نمی سود. یک تیم حرفه ای هر چیز را در جای خود قرار داده و از هرکسی مطابق استعداد هایش استفاده می کند.

ما در این مجموعه با گرد هم آیی افراد ماهر و توانا این اطمینان را به شما خواهیم داد تا تعمیرات کولینگ تاور را به بهترین شکل ممکن انجام شود. حتی ما با شما و متقاضیان قرار داد خواهیم بست تا در صورت بروز و تکرار مشکل در آینده از سرویس دهی و تعمیرات کولینگ تاور تیم ما بهره مند شوید و بتوانید در سلامت مالی و جسمی کامل به فعالیت های خود ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *